jeudi 2 décembre 2010

'Mon message à la présidente de l'université de Calgary


Suite aux commentaires de Tom Flanagan (professeur à l'université de Calgary) sur CBC hier, je crois qu'il est plus que légitime d'exiger sa démission, ce que j'ai fait par le email suivant :

to: president@ucalgary.ca


This message concerns the troubling comments made by a professor employed by your University, Tom Flanagan, on CBC.

I think it would be a high priority for the University to fire professor Flanagan immediately, since he uttered death threats (a serious crime) on national television.

Furthermore, these threats were directed at a man whose organisation simply revealed fraudulent and hypocritical behavior by public officials.

Thank you for your attention,

Michel Boyce

Merci à Mike Shedlock d'avoir diffusé l'adresse de la présidente sur son blogue.

J'invite tout le monde choqué par les propos de M. Flanagan à m'imiter.


Aucun commentaire: